2012. január 18., szerda

január



van, amit én mindig is nagyon nem szeretem hónapként tartottam számon, ez alól egyedül az az év képezett kivételt, amikor januárban Japánban voltunk.  de azt hiszem ez nem szorul magyarázatra, hogy miért:)

várom a türkizkék Zazálea táskámat, melyet megérdemeltem a decemberi őrület után és jutalomból kapom magamtól...aztán szembetaláltam magam egy csodás könyvjelzővel...jövő héten hátha már az is meglesz...:)

elkészült 4 mesetáska...
elkészült a negyedik meseváros házikó, mely Norvégiába fog utazni egy táskával együtt, hogy ügyes pici kezek játéka legyen, ha elég tiszták lettek:)





aztán
megjártam az ecserit



és készen van egy pici, madárkás, imádnivaló kincsestasak...
rendeléseim folyamatban, áru érkezések folyamatban
Nellusnak 3 foga jön/jött egyszerre, ezért aztán én nappal nem, csak éjjel tudok dolgozni...
lassan elő kell vennem a szemüveget:(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések