2012. január 5., csütörtök

csapongó

vagyok ma éjjel
ezért abbahagyom mára.
biztos az az oka, hogy nagyon sok idő után ma rászántam magunkat és bementünk a városba.....

ellenben tegnap hatékony voltam  (e-book tokok)

Nellus is





és itt van az év újdonságának első részlete....
csak hogy a sorján menjünk a dolgoknak, tegnapelőtt még hatékonyabb, mert csak úgy kifolyt a kezeim közül

(pont, azaz PONT illik a kabátomhoz, a Nellus babakocsijához, a sálamhoz, a babakocsi plédjéhez.....mi lesz velem, ha mégis megveszi valaki?:)

vásároltam ma ruhát magamnak
sajnálom mindig ruhára a pénzt...százszor veszek méterárut és egyszer ruhát, magamnak...de  Zoli leszólta..nem tetszik neki  a vásárlás jelentős része.
következtetés
legközelebb is méterárut veszek inkább:)
Nellus viszont nagyon jól szórakozott, a kedvességükről híres Promod-os lányok legnagyobb örömére:)
Minden, azaz minden bizsut átnézett az én drága lányom, ki már régóta lépten nyomon bizonyítja, hogy mennyire igazi NŐ!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések