2012. június 21., csütörtök

gombhoz a kabátot

mert így működök
ösztönből
először jött a hímzés, aztán némi pihenő következett, aztán ma megtalált, aminek meg kell ahhoz, hogy alkotás legyen belőle....
variálni kellett, hisz itt nem a szabásmintába illő műről volt szó...
ezért átalakítottam a szabásmintát.... az elmúlt két hétben másodjára kellett, de nem vált kárára, remélem:)

korábban írtam, hogy lenre hímzek...na, ma abból a hímzett lenből varrtam..:)



holnap pedig 10 kg pándi meggy gazdája leszek kora reggel, majd kb. egy laza agybajé, mire abból befőtt lesz:)
de muszáj, mert annyira gyümölcsleves rajongók vagyunk Nellussal, hogy gondoskodnom kell a téli hónapokról...:)


3 megjegyzés:

  1. A tárca csodás lett, ügyesen átalakítottad :))

    Mára pedig jó munkát neked, kitartás :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Szilvi, ennek publikus a szabásmintája, mert én is megcsinálnám!

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    meghosszabbítottam lefelé, ennyin csak a variálás rajta:) az eredetid meg van Fekete Szilvitől?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések