2012. január 2., hétfő

és akkor

lássuk
közszemlére bocsájtom
hozta nekem a Jézuska...mert jó kislány voltam:)
a tervezés Zoli munkája, a sok nyekergés, hogy ilyen, nem ilyen, ilyen anyag, nem ilyen anyag, az az én részem volt...
(próbanyomatra mentünk,  a gyerek összekente  a fél nyomdát kókuszgolyóval, melyet akkor kellett vennem, amikor berohantam útközben egy kávézó-cukrászda keverékébe mosdóba, mert sok kávét ittam és nem bírtam, ezért vásároltam, mert ugye az ingyen klotyót nem nézik jó szemmel...így járunk mi próbanyomatra...:)

ennek eredményeképpen 25-én éjjel, amikor még ajándékokat varrtam az utazással elérhetőknek, akkor már készült két termék bevarrt azonosítóval....meg is ünnepeltük.....azóta is alkottam, de néha elfelejtem belevarrni:)




lassan készen lesz a tutorial, lassan lesznek feldolgozott fotóim...
ezt kapta a Dédimama..
Lili pedig kapott a táska mellé kincsestárcát is..
kell-e mondanom, hogy legszívesebben ebben aludt volna?édes volt, nagyon örült:)

ma pedig varrtam
maradék anyagok, amik már semmire nem elegek, de nincs az az isten, hogy kidobjam, amikor még van benne egy 10x10 cm-es kiszabható négyzet..szóval, sok, mindenféle anyagokból összeállított falvédőt...Nellus rajzasztala mellé....még holnap reggel kerül rá ceruzatartó is, aztán megvárjuk Apát, aki felrakja majd csuda tudományos és alapos módszerrel a falra......ha sokat nyekergek, akkor hamarost...:)


meg hát ugye készült ecseri is, mert kérték....
lesz újfajta is...de nem jutok még most oda, mert vannak korábbról rendelések...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések