2012. március 7., szerda

színek, mert ennek jön az ideje



Nem oly régen a FABTEXTIL tulajdonosától, Szilvitől kaptam egy levelet, melyben megkért, új táskafülei érkeznek, küld egyet, készítsek valami Idásat.

A táska anyaga nem volt kérdés egy percig sem. Még a nyáron, egy kis vidéki méteráru üzletben vettem. Különlegesen szép, imádom.
A csipkét nem oly régen zsákmányoltam.
A bőrök pedig....hát, azt majd mesélem közben....

Nem oly régen készült a 20 cm-es íves fémkerethez egy táska.
Nagyon tetszett az alja. Elég nagy, íves, kecses, szóval gondoltam, alapnak jó lesz.
Fogtam a szabásmintát és némi változtatás után alkalmas lett a fafülhöz is:)


A csipkét letűztem mindenütt, mert az nem jó, ha beleakad  ebbe-abba jártunkban- keltünkben.
Eredetileg más volt  a koncepció a fülhöz rögzítésre, de az a megoldás egy alvás után sem sikerült tökéletessé váljon, ezért némi bontás következett:)

Aztán bevillant, a múltkoriban vettem egy nagyobb adag szép árnyalatokban pompázó velúrbőrt.
Szalagokra van vágva, annyira adta magát.
Aztán jön a dilemma, milyenek legyenek a színek.
Nem tudom miért, de őrült színhiányom van. Lehet a hosszú, szürke tél. A múltkor vásárolt és fotózáshoz sorba rakott csodás színű leneket sincs szívem megbontani, úgy gyönyörködöm azóta is benne, keresem, mit lehetne varrni mindegyik szín felhasználásával:)
Eddigi ötlet: szivárvány Nellusnak:)

A lényeg, színes lett. Én imádom. Így.
 Most akkor következzék egy-két fotó.





és amikor a fonákán rávarrtam mindent, elkezdődött a kemény meló:)
Belül levarrni. A legkeményebb pillanat ez volt benne:
Odavarrtam a címkémet...ahova jóval később, a sok variálás után a visszahajtott bőrt kellett varrnom. :) Így tűnt el egy darab Idasagok címke ebben a táskában pluszban:)

Íme, a fejben legtöbbet dolgoztam vele címet kiérdemlő táska készen:



megvásárolhatod ITT

Belül rózsás vászon, pasztell zöldben. Mert hát azért stimmelnie kell valaminek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések