2012. március 31., szombat

elképesztő

a felhalmozott dolgok kupaca....szanálnom kellene....
ehelyett veszek dobozokat és bőröndöket, hogy abba pakoljak.
nem mondanám, hogy nagy az összhang:)

a két bőrönd mellé tegnap vettem egy csodás, bőr kalaptartót. elég ramaty állapotban, de mit sem számít:)

meg egy hete egy sok fakkos dobozkát a sok-sok mütyürnek, hogy átlássam...
egy hete festegetjük Nellussal...hol sötétre, majd fehérre, majd ma viasszal kentük, mert én a lakkot nem szeretem...aztán kapott még néhány pöttyöt, mert pöttyökből szintén soha nem elég:) és most így néz ki...

normális fotó nincs, mert mióta Nellus megtanulta használni a Canon 350D-met, azóta csak éjjel van lehetőségem használni a saját gépemet, egyéb pillanatokban Ő kattintgat vele vadul és lelkesen....nem is tudtam, hogy pl. a keresőnél a nagyító olyan könnyen lejár.....most már tudom....





miután tart a tomboló szerelmem a narancssárga bőrrel, készült ez, tegnap éjjel és ma fél nap, csak kicsit húztam, mint a rétestésztát...


Ki van rajzolva egy nagyobb táska is ugyanezen anyagból, de nem merek belefogni, mert akkor a megrendeléseknek annyi és azzal is haladnom kell.

Tina Turner koncertet nézek a tévében....elképesztő ez a NŐ...egyenesen elképesztő......kevesen vannak így, de pl. bármikor megnézek egy PINK koncertet, egy Rolling Stones-t, és még biztos mást is, de nem jut eszembe és mennem kell pakolni:)))
Csajbuli van, a srácok leléptek, néhány nap édes kettesben a lányommal, aki az ölembe vágja magát,majd az ölébe vágja a nagy jól ismert műanyag edényt tele pattogatott kukoricával és adagol...hol nekem, hol magának.....imádom:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések