2012. március 29., csütörtök

nagyon

sok nap eltelt és nem jutottam a blogírásig....
készülnek a táskák és tokok, ezzel nincs semmi új mondva..
viszont ilyeneket kapok mailben:
"Láttam a rózsás táskát a Lágymányosi hídon sétálva és beleszerettem, mire barátnőm véletlenül felfedezte a Meskán is :)A kérdésem az lenne, hogy ugyanebből a rózsás anyagból lehet megrendelni belőle?"


meg lelkes rajongók meglátnak valakin egy szép kézműves táskát és idaságoknak titulálják :) meg ők imádják a munkáimat és utána pedig kiderül, hogy pár hete egy tavaszi fánkbuliban kajálgattunk, csak nem került szó a munkáimról?:)


öröm így dolgozni, hogy jönnek a visszajelzések és ráadásul ilyenek:)


lenvászon vásárolgatásom eredményeképpen csodás színskála van itthon belőle...
Colette készített a múltkoriban tulipántáskát és alkotónapon is elkészítették.
Én szoktam hozzá alkotónapra járni, de pont akkor nem voltam itthon, nem tudtam menni. De a táska nagyon tetszik, ezért tegnap éjjel elkészült...  igen, éjjel, mert egészen rosszul voltam már a szabadon, kedvemre való alkotás nélkül.....jó a megrendelés, jó, de béklyó a kezeimnek:)

ezért mutatom, íme, most Ő az én táskám:)


ez megrendelés volt:



ebbe a csodás meleg narancssárga sertésbőrbe pedig ma szerettem bele



a minap láttam egy régi fából készült bőröndöt felújítva..igaz, ott muffinos anyaggal, amitől nekem feláll a hátamon a szőr, de továbbgondoltam...majd rápillantottam a vatera ajánlatára és szinte  ingyen az enyém lett ez:



ez jó eséllyel lenvászonnal lesz bevonva...szépen, visszafogottan, ízlésesen..remélem meg fogom tudni csinálni:)
 

ez pedig itt mindjárt az enyém lesz, szintén viccesen jó áron...az egész tiszta bőr...nagyon szép állapotban, csak a nagy keresztben átölelő szíj van elszakadva....ez lesz a csipkéim lakhelye....már előre imádom:)
 


4 megjegyzés:

  1. a világoskék "saját" táska nagyon, de nagyon...:)

    VálaszTörlés
  2. nem véletlenül nem bírtam ki, hogy ne készüljön el:)
    köszi:)

    VálaszTörlés
  3. Jaj de .. jaj de jó a Te táskád! Imádnivaló a formája a színe ... mindene :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos csak a megvalósítás az enyém, az ötlet Colette-é...

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések