2011. december 29., csütörtök

második napja

tart a rendelés őrjítő folyamata...mert hogyan is választhatnék több ezer csodás anyag közül olyan könnyen????
én nem a ruhák között vesztem el a fejem...ó, nem
én akkor viselkedek úgy, mint egy haját tépni képes őrült, ha textilről van szó
az agyam, pörög, forog, mi lesz és mi lehet még belőle....
hú, ott milyen jól fog mutatni...vagy éppen itt....
aztán amikor majd egyszercsak megérkezik, olyan csodaszép lesz, hogy nem lesz szívem belevágni....van már így anyagom...hónapok óta csak nézem
tuti befektetés......:)))))

de
leadtam az előbb
befejeztem

lesz párizsos és madaras és pöttyös és nagymintás és kismintás és kerek és szögletes és ét és tej....:)
holnap pedig visszajutok a gépemhez és elkezdem  a lemaradást behozni, ami halmozódott, míg tartott az "eltiltás":)

részlet...


ja
és vásároltam egy akkora halom hímzőcérnát zseniális áron a vaterán, hogy egy vagyont spóroltam:)

jópár évig nem kell venni, de nem baj, megoldom a tárolását:))))))))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések