2012. szeptember 3., hétfő

mert szeretem

 a régit, szeretek kincseket őrizni és simogatni, rendezgetni és belelátni valamit, amivé még válhat..
így készülnek az ilyen alkotások is, mint a mai...
tavaly nyáron szereztem egy keveset egy különlegesen finom és szép szövésű, natúr színű vászonból....készült már belőle egy táska, azt is imádtam...
egy táskára való volt még, őrízgettem
tegnap, amikor készen lettem a régóta húzódó megrendeléseimmel, elkaptam a fonalat...éreztem, ebben a napban benne van még valami...
elővettem a csipkés dobozt és a kincsnek számító anyagot....pakolgattam, rakosgattam...de nem állt össze
félbehagytam...teltek az órák...újrarendeztem....már jobb volt, ott volt a lehetőség, hogy ez így igen, így jó lesz....de aztán mire a kicsi lányomat lefektettem, lenyugodtam, rájöttem, még mindig vannak részletek, amik nem kristályosodtak ki igazán.....
kiszabtam, összeraktam, de nem ment...nem tudtam még a gép mellé ülni vele...
ma reggelre megvolt a hiányzó pici lökés és ment is minden, mint a karikacsapás....
készen van és én imádom:)

egyre több a valódi bőr benne, ami szívemnek külön öröm:)

készül még egy neszeszer is hozzá, mert a táskákhoz az jár, részletekben rejlik az erő, ugyebár:)
de ott is agyalok valami huncut megoldáson és még nincs készre gondolva:)




már a meskán:)


és nem bírom ki, hogy büszke anyai szívem ne mutassa itt is:

Ma véglegesítette élete első komoly táskamegrendelését:
Anya, hátizsák, nekem, kell.... címszavakkal...
úgyhogy most azon is agyalok....:)




5 megjegyzés:

  1. Igen, ez így jó, ahogy van! Gyönyörűek! Táska is, gyerek is.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép munkák, minden tiszteletem :) Most kezdem felfedezni a régi kincseket, nagymamám és a család régi, még létező fodros, csipkés szélű párnahuzatai, lenvászon - sosem használt - törlőkendői meg törülközői rendre hozzám kerültek, nagyon örülök nekik. Mivel a törlőruhák egy részét nem szándékozom konyhai használatra befogni, körülnéztem, milyen egyéb rendeltetést szánhatok nekik. Táska nagyon szuper lenne!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések