2012. június 1., péntek

a vidék...

hímzek, horgolok, kertészkedek, takarítok, rácsodálkozom dolgokra:
amikor gyerek voltam, szinte minden bicikli ülése mögött ott volt egy kistáska, amiben csodás szereléshez szükséges dolgok sorakoztak.....régen nem láttam ilyen kistáskát, de ma elém került egy bringa és HÓFEHÉR volt rajta!:)
rácsodálkozom, hogy az a tornaterem, melyet gyermekként hatalmasnak véltem, mára már messze van az ámulatot adó óriási érzéstől....ellenben a Lányom számára óriás óriási volt:)
szülővárosomban, gyermekkorom tornatermében voltam ma tornán...már nem hívom asszonytornának, mert lányok is voltak, meg ennyi ugrálást elvárni asszonyoktól??:)  csakis férfi tehet ilyet:)
remélem reggel fel fogok tudni kelni....vagy holnap Nellus hozza nekem a pelust:))
rácsodálkozom, hogy percek alatt odaérek mindenhova.....magával ragadó érzés, már elfelejtettem:)

nincs nálam varrógép...elvonási tüneteim kezdenek lenni.....
már van másik készen és ez is rögtön készen lesz...aztán majd bevarródik valamibe:)

az én Lányom és a Dédi...hatalmas az egyetértés, ráadásul a Dédinek vannak pipijei és friss borsója és lehet pancsolni a kerti csapnál és kora reggel locsolni és egyébként is, legalább háromszor kell visszamenni jóéjtpuszit adni, mert különben bömbölde van:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések