2012. április 3., kedd

ma úgy sírtam, mint egy gyerek

amikor még Nellus a pocakomban volt, azt a rövid időt, amit én ennek tudatában éltem le, nem volt sok, cirka 4,5 hónap, azt nagyon lelkes kismamatornára járó anyajelöltként éltem le.
20 hetesen

Igazán különleges gyógytornász hölgy tartotta a Szent Imre kórházban keddenként a kismamatornát.
Friedrichné Nagy Andreának hívják. 
Annyian jártunk tornára, hogy a polifoamok nem fértek, sokszor a folyosón is tornáztak.
Becsületkasszával, nem csak tornáztunk....egyénileg mindenkiről tudta, ki, hol, mikor, milyen lefolyású terhesség....bárki bármivel odamehetett és nem talált visszautasításra....
Vele "szültünk" hetekig...:)
Igazán különleges hölgy, imádtam ezeket az órákat...
Amikor Nellus megszületett (egyébként csodásan, gyorsan és szépen), akkor az első pár sms egyikét Ő kapta, tudjon róla, minden kafa volt, sokat segített.
Amikor én a 3 napomat töltöttem benn a szülészeten, jártak benn lányok, asszonyok, akik jöttek aznap tornára és átnéztek a szülészetre is. Elmaradt a torna. Beteg lett, rosszindulatú beteg lett Andi.
Nem tudom elmondani, mennyire sajnáltam.

Teltek a hónapok, és ma elég sok időt töltöttünk benn a kórházban, mivel tegnapelőtt megszületett családunk újabb lánytagja:), Tesóm második kislánya, Luca.
1 nagymama, 2 anyuka és 3 lány...ez azért már nem két perces látogatást jelent:)

Egyszer csak ki jött ki a szülészet ajtaján???
Andi...
ösztönösen...de tényleg...nekiestem...szegény....) meg sem vártam, hogy tényleg felismer-e...most sem tudom, bár azt mondta:)
a nyakában sírtam, hogy ugye jól van és meggyógyult......
és igen....
Ő is kedvesen meghatódott, hogy ennyire örülök, annak hogy jól van, én meg konkrétan kikészültem:), sőt, sokkot kaptam:)

Nem tudom most sem leírni.....

Örülök, hogy meggyógyult....az ilyen emberek annyira, de annyira megérdemlik:)


tornát is tart, szóval van lehetősége a mostani kismamáknak is az Ő tanításának hála oly csodásan szülni, ahogyan én szültem......(na jó, némi homeopátia is benne volt..)

bearanyozta a napomat:))))

aki a keresőbe írva talált ide, annak belinkelem:

http://www.imreszul.neologik.hu/torna



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések