2011. december 7., szerda

melengető

melengetőbb mi lehetne kicsiny lelkemnek, mint az, hogy akik nem oly régen vásároltak tőlem, azok most megkeresnek, hogy 1. imádják, ami vettek  (egyenlő: amit varrtam) 2. és hogy ilyet és ilyet még szeretnének, ugye, vállalom?
hát mi sem természetesebb ennél...vállalom...

amikor hónapokkal ezelőtti vásárlóm fogja és jópár termékemet egy szuszra megveszi, gyanítom az ünnepre készülvén, akkor szintén repes a lelkem...elégedett volt....
nem valószínű, hogy ezek másnak túl nagy dolgok....de nekem ezek egyelőre nagyon melengetőek:)
mint ahogyan a személyes levelek is, melyekben hasonló jelzéseket kapok...

a rövidáru  nagykerben már nem a kiskeres árat írják a cetlimre a srácok....lehet hogy sokat járok?:)
a textil nagyker már messziről kurjongat, jaj, az 1 méter 20 centis :)  (pedig 50 cm-nél alább még ott nem mentem:)  nincs bőr a képemen:)


tartom a tervet, bár feszes a gatya, de csinálom:)
sőt
plusz melóra is van érkezésem....mert ha már egyet kell készítenem, akkor minimális az időtöbblet és kész a második is....

és jönnek a mesetáskás napok
megleptem magam egy hímzőkerettel...ha esetleg nem fogok tudni vele jól dolgozni, akkor majd jól képkeretet készítek belőle, mert mostanában több helyen is láttam és szépeket:)

 itt kéretik nem a tokot figyelni, mert ugye az varrásilag nem egy bravúr, hanem a kindlen a hajtott lapok csodás látványát....
 Nellinek készült ez a 4 nyuszi...nem, nem az én lányom Nellinek, hanem a megrendelőt is így hívják:)
most egy ideig nem varrok nyulat...volt még ezen kívűl is..ha nincs Zoli, akkor még mindig vagy fordítgatom, vagy tömögetem őket...de az én drága hites uram profin csinálja már mind a két munkafázist, csókolom érte:)

 gyorsan elkelt.....
ezeket a babakönyveket pedig egyre jobban szeretem:)

 amikor kemény az élet és hisztizünk egy jót....kitartó és alapos, mint az anyja....hiába, no...skorpió:)  laza 50 perces hiszti......az 5. percnél már fogalma sem volt, hogy min:)
aztán pedig őrjöngés a virág babzsákfotelen:)

és imád a csipkék között turkálni...napi 6-szor pakolom vissza utána az egyre szaporodó mennyiséget, merthogy megint voltam az ecserin...:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések