2011. november 29., kedd

a rizs újragondolva, avagy kinek mi köze Japánhoz?

szívem csücske Japán....lehet azért marad ez mindörökre így, mert ott fogant a lányunk is...de ez már csak a hab volt a tortán, azt hiszem...:)

amikor én a nyáron úgy gondoltam, hogy hátha lenne értelme próbálkoznom az alkotásaim eladásával, akkor ilyen neszeszerből készült az első 3 alkotás, amit feltöltöttem és megnyitottam az IDASAGOK boltot....el is kelt mindegyik.....aztán persze mindig menni kell előre...mindig volt , van és lesz valami új ötlet, valami új irány...
de egy megrendelőnek hála ma készítenem kellett egy párat...
két dolog történt
1. rájöttem, hogy imádom ezeket a jó kis kézbe simulós tárolókat, csodás fogás esik rajtuk
2. rájöttem, hogy nagyon tetszenek
3. csoda jó dolog rizst önteni beléjük:)   kiszedni kevésbé:)

konklúzió:

visszakerülnek a palettára...
és persze a jelen



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések