2011. november 18., péntek

csók, mely cuppanós

a legfontosabb ezekben a napokban, hogy Nellus megtanult cuppanós  (de olyan igazi, hangos cuppanós) csókot adni az anyjának....cuppan, mosolyog..én meg olvadok...
ma meg Ő olvadt..




napok óta ég  a kezem alatt a munka....a dokumentálásra is kell időt fordítanom, mert  kicsúszik a kezeim közül:)
megrendelés volt..

 ez az ecseri újragondolva....
 megrendelés...
belefért és gyorsan varrtam Nellusnak egy kesztyűt, köszönet a Mamikának a kiszabásért...
szombaton, jövő hét szombaton megint megyek alkotónapra, horgolom hozzá a pénztárca melegítő burkát....
közben rábeszéltem Anyát, hogy ha már, akkor Ő is kössön egyet, ha egyet megvarrok egy nap alatt, akkor a második is kész lesz ugyanazon idő alatt....és neki is lesz egy klassz:)
ez filcből készült és ritka pocsék foto lett...le fogom cserélni  ....mármint a képet:)

a tároló az idei plsuzban maradt szaloncukor készlet tárolása végett készült...
már ameddig itt ilyesmi egyáltalán van...utána meg majd .....belerakunk valamit:)
 az adventre készülünk....a fenyőfára, melyet az uram évekkel ezelőtt a fürdőszobában vágott ki farostlapból dekopírfűrésszel  (nem részletezem mennyi ideig kellett utána portalanítani...), mert én azt találtam anno ki és rajzoltam neki elő...na szóval, arra az idén kis tölcsérek kerülnek fel kicsiny családunk növekvő létszámának csokoládéval való ellátása végett....egy szűk hónapon keresztül..naponta...ugye...
mindenki fordítgatta kifelé....az evőpálcika készletünk, mely impozáns méretű, ilyenkor igen jól jön....


aztán még vár a mogyorós adventi ajtódísz....ugye. Ani?:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések