2012. december 2., vasárnap

éjszakai műszak

mivel a hétvégi nappalaim finoman szólva is a nem kis család és a háztartás együttes működtetésével zajlik, ezért nekem hétvégén nem marad más esélyem, csak az éjjeli alkotás

igen ám, de ha a kicsi megborult napirend miatt későn kel a délutáni alvásból, akkor későn is fekszik, vagyis az éjszakai móka is rövidül

közben észrevétlenül belecsúsztunk az adventbe is, amit mi egyelőre oly módon vettünk észre, hogy néhány éjszakai óránk ráment és néhány pohár borunk:), mire készen lett a naptár:)

de tisztelettel   jelentem, ha reggel felébrednek a gyerekek, akkor a helyén van minden:)

készültek fázisfotók....

hites Uram jóváhagyásával osztom meg a munkájáról készült képeket, mert majd most jön az ugye, hogy én csak fotóztam, az érdemi munkát meg Ő végezte:)










 a tobozgyűjtés eredménye lett, hogy az idén tobozból fog készülni az adventi koszorú, amit össze is raktam, de bizony hamar nyilvánvalóvá vált, hogy szükség van fenyőágra, kell a zöld...szóval holnap beszerzés folyt. köv. :)
de addig is következzék egy félkész fotó..:)





meg reggel színház a kislányommal:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések