2012. február 6., hétfő

rántott hús

amit imádok, de utálom rántani...de ma hős voltam....meg klasszikus magyar háziasszony....húsleves és rántott hús
(már egy jó ideje tanyasi baromfit vásárolok a supermarketben, mert elképesztően finom, szinte gyermekkorom húslevesét tudom belőle készíteni....zseniális:)



délután nekiindultunk a sok gyerekkel szánkózni...jót nevettem, mert  a 3 gyerek felült a szánkóra és Zoli nyekkent csak:)

hazafelé megállapítást nyert, hogy a szánkózás csak addig jó buli, amíg gyerek vagy:)
hős voltam...lecsúsztam Apával egy számomra igen magas dombról:) én nem voltam soha egy elveszett csaj, sőt, elég sokmindent megcsináltam, de azt hiszem, ehhez már öreg vagyok:) halálközeli élmény volt majdnem merőlegesen lezúgni a meredeken, ráadásul azért azt is valljuk meg, hogy ha két felnőtt test van egy szánkón, akkor azért az már a fizikának hála bődületes nagy esést tud eredményezni:)
megúsztuk, az a lényeg, de  mi hagytuk a legmélyebb nyomot a pályán:)
a kiscsaj hason  fekve várta a szánkón, hogy az apja felérjen vele a dombtetőre majd boldogan ült az ölébe és csúszott lefelé szédítő sebességgel:)fogja bírni a tempót:)


hazafelé felmerült bennem a kérdés, hogy mi történik a napkollektorral, ha befedi a hó???

hazaértünk és mivel kb. 100 kalóriát sikerült letornáznunk, ezért készítettem egy hatalmas tepsi, dupla adag riskókot, vagy rizsfelfújtat, ki hogy ismeri.....
azt mondja a recept, végy 20 dkg rizst
ebben a pillanatban tudtam, dupláznom kell:)))))))
egy kis csokipuding készült mellé, mert hiába a  sok finom lekvár, amit készítettem a nyáron, a csokipuding mindent visz:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések