2011. október 30., vasárnap

jesszusom


ezt én készítettem...imádom..





ezeket a pingvineket is imádom. őket nem én készítettem, de tuti fogok én is:)


így hímezni sosem fogok tudni, de csodálatosak.....

ma elkészült egy mesekönyv Nellusnak, amit 1 éve készítek, apránként hozzá-hozzá nyúlva...
hát, mit ne mondjak
végtelenül büszke vagyok rá, meseszép lett és végtelenül örülök, hogy a szülinapjára oda is fogom tudni adni...
foto később

előkészültünk ma az adventi naptárnak...mármint az alapnak...mert tölcsérek lesznek az idén....annak még neki kell futnom egy párszor, mire 24 tölcsér meglesz.....mindenesetre vettem piros-fehér csíkos anyagot is.... ma...hozzá...vagyis ehhez is.....

kész lett egy pár mikuzsák is....mert lehet kell egy osztálynak:)

holnap elutazunk 3 napra...száműzve leszek a géptől..(varró) de már nyomtatva egy halom inspiráció kézzel varráshoz és talán a horgolásom is haladhat egy kicsit:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések